Visszaküldés és Szavatosság
1. Termék visszaküldése:
Kedves Vásárlónk!
Abban az esetben, ha vissza szeretnéd küldeni számunkra a terméket, bármilyen oknál fogva, a visszaküldés ingyenes, a vásárlástól számított 14 napon belül.
A visszaküldéssel kapcsolatosan és a gyorsabb, hatékonyabb ügyintézés érdekében, az alábbi e-mail címre küldd el nekünk a következő információkat:
- Vásárláskor megadott név, cím és telefonszám
- Megrendelés azonosítója
- Visszaküldés oka (hibás, nem megfelelő méret stb.)
Amennyiben hibás a termék vagy kifogása van:
- Szkennelve vagy befotózva a fent megtalálható, általad kitöltött jegyzőkönyvet.
E-mail cím: info@wearzone.hu
Telefonszám: +36 20 943 4111
(Az e-mail üzenetekre általánosságban 30 percen belül válaszolunk és/vagy felkeresünk telefonon.)
További információk:
Általános Szerződési Feltételek – Wearzone
2. Szavatosság:
Hogyan tudsz élni a szavatossági jogoddal?
Nagyon sajnáljuk, amennyiben meghibásodott az oldalunkon vásárolt egyik termék, hiszen igyekszünk a rendeltetésének megfelelő, magas minőségű termékeket árusítani.
Amennyiben mégis bekövetkezik a hiba (ami nem csak gyártási hibából, hanem akár használati sajátosságból is eredhet), kérjük a következőket tedd:
1. Töltsd ki a fent látható, letölthető jegyzőkönyvet,
2. Küldj nekünk egy e-mailt az info@wearzone.hu címre, benne a következőkkel:
- Fényképezd le a számlát/nyugtát, vagy küldd el a megrendelésed számát – azaz bizonyítsd valamilyen módon a szerződés megkötését!
- Csatold hozzá a kitöltött jegyzőkönyvet (szkennelve vagy fotózva)!
- Készíts képeket a termékről, hogy az egész termék és a hiba is jól látszódjon!
3. Az online beérkezett igényedet elbíráljuk. Ha nem találjuk jogosnak a minőségi kifogást, akkor az elutasításról kapsz gyors választ.
4. Ha jogosnak találjuk az igényedet, akkor megkérünk, hogy a DPD partnerünknek add fel a csomagot. Az ingyenes futárrendelést Mi fogjuk leadni, neked nincs vele teendőd.
5. A termék amint megérkezett hozzánk (2000 Szentendre Kadarka utca 43.) megkíséreljük javítani vagy kicserélni, amennyiben ez nem lehetséges, a jogszabályok szerinti lehetőségek egyikét kínáljuk fel (pénzvisszafizetés, levásárlás stb.).
6. A csereterméket, a kijavított cipőt a futárszolgálat útján visszajuttatjuk Neked, míg a visszatérítendő összeget a reklamációs nyomtatványon megadott számlaszámra utaljuk vissza.
Mivel a kellékszavatossági jog érvényesítése során sem mi, sem a vásárló nem tudunk megdönthetetlen döntéseket hozni, természetesen minden esetben igyekszünk a vásárló megelégedésére dönteni, de a fogyasztónak joga van a neki nem tetsző döntés után békéltető testülethez fordulni. Akár a megyei békéltető testületekhez (mindenki a saját lakóhelye, tartózkodási helye szerint, a testület elérhetőségeit a www.bekeltetes.hu oldalról választhatja ki), akár az EU online békéltető rendszerhez is lehet fordulni: http://ec.europa.eu/odr
A kellékszavatossági jog hátteréről az ÁSZF Szavatossági jog pontjában találsz több információt: Általános Szerződési Feltételek – Wearzone
Üdvözlettel,