fbpx

Nincsenek termékek a kosárban.

Karácsonyi időszakra vonatkozó visszaküldés:

Ha ajándékot vásárolsz szeretteidnek, ne aggódj, mert Minden 2023.12.01 és 2022.12.27 között vásárolt terméket visszaküldhetsz nekünk 2024.01.15-ig, amennyiben megfelel a Visszaküldés és Szavatosság feltételeinek.

1. Termék visszaküldése:

Kedves Vásárlónk!

Abban az esetben, ha vissza szeretnéd küldeni számunkra a terméket, bármilyen oknál fogva, a visszaküldés ingyenes, a vásárlástól számított 14 napon belül.

A visszaküldéssel kapcsolatosan és a gyorsabb, hatékonyabb ügyintézés érdekében, az alábbi e-mail címre küldd el nekünk a következő információkat:

  • Vásárláskor megadott név, cím és telefonszám
  • Megrendelés azonosítója
  • Visszaküldés oka (hibás, nem megfelelő méret stb.)

Amennyiben hibás a termék vagy kifogása van:

  • Szkennelve vagy befotózva a fent megtalálható, általad kitöltött jegyzőkönyvet.

E-mail cím: info@wearzone.hu

Telefonszám: +36 20 943 4111

(Az e-mail üzenetekre általánosságban 30 percen belül válaszolunk és/vagy felkeresünk telefonon.)

További információk:

Általános Szerződési Feltételek – Wearzone

2. Szavatosság:

Hogyan tudsz élni a szavatossági jogoddal?

Nagyon sajnáljuk, amennyiben meghibásodott az oldalunkon vásárolt egyik termék, hiszen igyekszünk a rendeltetésének megfelelő, magas minőségű termékeket árusítani.

Amennyiben mégis bekövetkezik a hiba (ami nem csak gyártási hibából, hanem akár használati sajátosságból is eredhet), kérjük a következőket tedd:

1. Töltsd ki a fent látható, letölthető jegyzőkönyvet,
2. Küldj nekünk egy e-mailt az info@wearzone.hu címre, benne a következőkkel:

  • Fényképezd le a számlát/nyugtát, vagy küldd el a megrendelésed számát – azaz bizonyítsd valamilyen módon a szerződés megkötését!
  • Csatold hozzá a kitöltött jegyzőkönyvet (szkennelve vagy fotózva)!
  • Készíts képeket a termékről, hogy az egész termék és a hiba is jól látszódjon!

3. Az online beérkezett igényedet elbíráljuk. Ha nem találjuk jogosnak a minőségi kifogást, akkor az elutasításról kapsz gyors választ.
4. Ha jogosnak találjuk az igényedet, akkor megkérünk, hogy a DPD partnerünknek add fel a csomagot. Az ingyenes futárrendelést Mi fogjuk leadni, neked nincs vele teendőd.
5. A termék amint megérkezett hozzánk (2000 Szentendre Kadarka utca 43.) megkíséreljük javítani vagy kicserélni, amennyiben ez nem lehetséges, a jogszabályok szerinti lehetőségek egyikét kínáljuk fel (pénzvisszafizetés, levásárlás stb.).
6. A csereterméket, a kijavított cipőt a futárszolgálat útján visszajuttatjuk Neked, míg a visszatérítendő összeget a reklamációs nyomtatványon megadott számlaszámra utaljuk vissza.

Mivel a kellékszavatossági jog érvényesítése során sem mi, sem a vásárló nem tudunk megdönthetetlen döntéseket hozni, természetesen minden esetben igyekszünk a vásárló megelégedésére dönteni, de a fogyasztónak joga van a neki nem tetsző döntés után békéltető testülethez fordulni. Akár a megyei békéltető testületekhez (mindenki a saját lakóhelye, tartózkodási helye szerint, a testület elérhetőségeit a www.bekeltetes.hu oldalról választhatja ki), akár az EU online békéltető rendszerhez is lehet fordulni: http://ec.europa.eu/odr

A kellékszavatossági jog hátteréről az ÁSZF Szavatossági jog pontjában találsz több információt: Általános Szerződési Feltételek – Wearzone

Üdvözlettel,